בבקרת הנתונים ע"י חברת הביטוח אותרו טעויות בחישוב הפוליסות שלך. האם אתה יכול להיות שקט ?
20 בדצמבר 2017
לאן נעלמו כספי הפיצויים שלי ? איסור גביית ריסק מפיצויים וסעיף 47
1 במרץ 2018
 

חשבת להגיש תלונה על חברת הביטוח למפקח על הביטוח שים לב לנקודות הבאות:

ב 21 שנות פעילותינו פנו אלינו לקוחות רבים לאחר שהגישו תלונות למפקח על הביטוח דרך אתר משרד האוצר, וחלקם לא היו מרוצים מהטיפול, מדוע ?

מסתבר שתלונה למפקח על הביטוח יכולה להיות מאוד יעילה כשוט מול חברת ביטוח שלא עונה לכם, או לא מוסרת לכם נתונים בזמן, או לא מבצעת פעולות שירות בזמן סביר כגון: פדיון פוליסה, תשלום קצבה חודשית, מתן חישוב סופי, עדכון שינוי בפוליסה, עדכון דמי ניהול, עדכון יחס בין חסכון לריסק ועוד.

כשאנחנו מגישים תלונה למפקח על הביטוח מתי זה לא עובד בשבילנו?

מצד שני אם יש תקלה או טעות בפוליסה, או אם נעשתה עוולה כלשהי כלפיכם, או הפוליסה לא חושבה נכון, או לא ניתנה ריבית נכונה, או נלקחה ריבית גבוהה מדי בהלוואה, או יש טעות בחלוקה בין פיצויים לתגמולים, או שנעשו פעולות בניגוד לתנאי הפוליסה ועוד, מניסיוננו אז מתנהגת מחלקת פניות הציבור של משרד האוצר – המפקח על הביטוח, כדוור, כלומר היא מעבירה את הפניה לחברת הביטוח ומעבירה לכם חזרה את תשובת חברת הביטוח שמצדיקה ברוב המקרים, תנחשו ..., את חברת הביטוח. כמו כן לא ניתנת התייחסות מקצועית מטעם המפקח על הביטוח ואם תכתבו תשובה או תגובה, למרבית הפלא, שוב תקבלו את תגובת חברת הביטוח ללא התייחסות מקצועית של המפקח על הביטוח.

מצב זה הינו לרעת הלקוח מכיוון שעד אשר הפניה נבדקת במלואה יחלפו בין 12 חודשים עד 24 חודשים, הלקוח מותש, עובר זמן ושעון ההתיישנות מתקתק, חברת הביטוח מתהדרת בכך שהיא השיבה דרך המפקח על הביטוח והמפקח לא הביע את עמדתו ובכך חברת הביטוח מציגה שבעצם עמדתה התקבלה ע"י המפקח על הביטוח ובסה"כ נגרם ללקוח נזק. ההתמודדות של לקוח חברת הביטוח היא במקור לא שוות כוחות וכאשר הוא פונה למפקח על הביטוח בתלונה הוא מצפה לשיפור יכולת ההתמודדות עם חברת הביטוח אבל במצב שבו תלונתו בעצם לא נבדקת מקצועית אלא יש תהליך של העברת הפניה לחברת הביטוח והעברת תשובתה ללקוח מבלי להביע עמדה כלשהי, לא ניתן פתרון אמיתי לציבור ואף נגרם לו נזק.

קשה להאשים בכך את משרד המפקח על הביטוח. למשרד אין כלים ותקציב לברר כל תלונה לעומק, אין לה את מומחי הביטוח והכישורים הדרושים והידע לברר תלונות כאלה לעומק והציבור לא מודע לכך.

לכן בכל מקרה שמדובר בדרך לזרז את חברת הביטוח למתן מענה מהיר פניה בתלונה לפניות הציבור במשרד האוצר – המפקח על הביטוח יעילה מאוד.

חשוב: אם אתם רוצים שתהיה התייחסות של הפיקוח חיזרו אליו לאחר שקיבלתם את תשובת חברת הביטוח הגיבו בהתאם ובקשו התייחסות של הפיקוח עצמו ולא תשובה נוספת מחברת הביטוח - להגשת תלונה: או באתר פניות הציבור של המפקח בטופס מקוון או בדוא״ל לכתובת: panats-sh@mof.gov.il. או לפקס מספר: 02-5695352. או בדואר רגיל לכתובת: המפקח על הביטוח, היחידה לפניות הציבור - רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, רח' עם ועולמו 4, ירושלים מיקוד 9546304.

 

אז מדוע כדאי לפנות קודם למומחים המקצועיים של פוליסי צ'ק

1. קבלת חוות דעת מומחה

חוות דעת של מומחה היא הדרך הנכונה, המקצועית והמפורטת להתמודד מול חברת הביטוח

2. השגת כל הנתונים ניתוחם והסקת מסקנות ע"י המומחים

חשוב לזכור כי הנתונים הדרושים לבדיקה גם הם חשובים ומומחה מטעמכם יכול לוודא שאכן קיבל את כל הנתונים הדרושים לבדיקה.

גם אם חברת הביטוח "שכחה" להעביר נתונים, נוכל באמצעות הגשת טיוטת חוות דעת לגלות את הנתונים החסרים והאמת נחשפת ונעשה צדק עם הלקוח.

3. עקשנות, תוצאות והצלחה בהתמודדות מול חברת הביטוח

ב 98% מהמקרים שהגשנו חוות דעת מומחה לחברת הביטוח חברת הביטוח שילמה את מלוא הסכומים הנקובים בחוות הדעת.

4. תגובה מהירה ויעילה

ל"פוליסי צ'ק" יש מוניטין רב שנים של מעל 15 שנות פעילות מול חברות הביטוח, לכן חברות הביטוח נענות ביעילות לכל פנייה שלנו וכל שנותר לנו לצטט לקוח: "לא ידעתי, הם מגיבים אליכם יותר מהר מאשר למפקח על הביטוח".

5. חשיפת כל האמת ועשיית צדק

זכור פניה למומחה יכולה להבטיח את מימוש זכויותיך באופן מלא ולחשיפת האמת במלואה תוך מתן שקט נפשי.

6. חסכון בזמן ועצבים וקבלת שקט נפשי שאתה נמצא בידיים הנכונות

מומחה בעל ניסיון רב שנים יכול לקצר משמעותית את הדרך לקבלת הכסף האבוד שלך, כי הוא מכיר כבר מקרים דומים יודע על תקדימים מהעבר ומשתמש בהם בחוות הדעת המקצועית שלו מצב שמקצר את הדרך לקבלת הכסף עקב הטעויות בפוליסה שלך.

7. ניסיון של 15 שנים בהגשת חוות דעת מומחה ואיתור טעויות של חברות הביטוח

איתרנו יותר מ 80 סוגים שונים של טעויות, מומחה עתיר ניסיון יוכל לעלות על מירב הטעויות.

ארז דיין המייסד של "פוליסי צ'ק" מוכר ע"י המכון לחוות דעת מומחים להגשת חוות דעת מומחה לבתי המשפט בתחום של בדיקת ערכי פדיון של פוליסות.

8. סבלנות, הסבר מקיף ללקוח ושירות טוב

בדף ההמלצות של לקוחותינו המרוצים ניתן לראות שסבלנות הסבר מקיף ללקוח, שיתוף פעולה הדדי ושירות טוב חשובים להצלחה בתהליך

9. במקרים חריגים חוות דעת מקצועית מכשירה את הדרך להצלחה גם בבית המשפט

חשוב לדעת כשיש בידך חוות דעת מומחה וחברת הביטוח מסרבת לשלם אתה נמצא במצב מצויין לקראת דיון משפטי. אמנם רק במספר מקרים בודדים בהם הגשנו חוות דעת ב 15 שנות פעילותינו הם הוגשו לבית המשפט, אבל ככל שחוות הדעת מקיפה ומקצועית הזכיה של הלקוח היא בהתאם, כפי שתוכלו לראות בכתבה הבאה:

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.