ארז היקר,
סוף כל סוף לאחר שקיבלתי את ההפרשים שמצאתם מחברת הביטוח קיבלתי גם את החזר שכר הטרחה ששילמתי לך מחברת הביטוח.
כנראה שבלימודי הכשרת עובדי חברות הביטוח, קיים פרק בו מלמדים את העוסקים בתביעות לקוחות: "נוהל בלתי רישמי של התעלמות / עיכוב טיפול / דחייה/ מו"מ / בכל תביעת ביטוח" ?
כנראה שרק מי שעובר בציון 95 ומעלה את הבחינה של פרק זה, ממשיך בהכשרה לטיפול בתביעות לקוחות.
מי שזוכה לציון 100 בבחינה זו הופך למועמד לעתודת ניהול בכיר.
המון תודה
ש.י.
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.