בעולם הביטוח יש המון אנשים נחמדים וחיוביים.
הם-כמו כולם-נהנים במשך שנים רבות מ"דאבלקומישן" ו"אקסטרהקומישן"..
לשמאי ביטוח כמו גם ליועצי בריאות ויועצים פנסיוניים ,יש אינטרס מובהק לשמור על יחסים טובים עם ספקי השרותים אותם הם מציעים ..
אתה- ארז דיין –לא רק עוזר, אתה, כמו כל העוסקים בביטוח וברפואה ובפנסיה ובחסכון ,מוכר שרות.
מה שמייחד אותך הינה העובדה שאתה בן אדם ישר והגון ואינך מוכר את הלקוח שלך. לכאורה – מובן מאליו שתיהיה כזה.
בתחום הביטוח והמכירות של ביטוח לענפיו השונים אין אנשים כאלה.
במקרה שלי, למרות שקיבלת סכום כסף, מראש, שאינו מותנה בתוצאות , אתה ממשיך בעבודתך כל זמן שלא סיפקת את התוצאה הסופית המגיעה.
אינך מוכר את נשמתך לחברת הביטוח, אלא בוחן במקצועיות וללא משוא פנים את העובדות ואינך מתעייף ונשחק.
חברות הביטוח, הלועגות למבוטחים ומתעלמות מהם, מעריכות את מקצוענותך ומתייחסות בכבוד לממצאים שלך.
נראה כי לאור הנסיון שצברו בקשרי העבודה מולך במהלך השנים, הן יודעות ומכירות בכך כי אתה מקצוען ולא ירצו להגיע איתך לבית משפט.
והאם לא הייתי מאושר באם היית מוצא רק 50 או 100 אלף שקל הפרש במקום קרוב ל-200 אלף ? האם יש לקוח אשר יכול לבוא אלייך בתלונות ל כי לא מצאת חריגות ? הרי חברות הביטוח הינן חברות גדולות ,מפוקחות ורציניות.
ואתה ממשיך ומכריח את המחלקה המקצועית של חברת הביטוח לפעול פ"י חוות הדעת המקצועית שהעברת, כי זה השרות המקצועי עליו התחייבת.
אינך "נעלם", תמיד מגיב על כל שאלה, יש לך סבלנות, אתה איש של מילה.
כאדם אשר עבד במכירת מוצרים ושרותים בחברות מחשבים ותקשורת במשך כל הקריירה שלי, הקפדתי תמיד למכור במחיר מינימום גבוה, אשר יותיר לחברה שולי רווח כאלה אשר יכסו את כל עלויות השרות במקרה של תקלה.
הכפופים לי וגם הלקוחות ידע תמיד כי אם וכאשר תהיה בעיה כלשהיא –יש להם אותי. לא הייתי מוכן להתפשר על מתן שרות והגינות כלפי האנשים שסמכו עלינו ורכשו מהחברה בה הועסקתי.
לא הייתי מוכן לפגוע בזכויות הלקוח או לתת פחות ממה שמגיע לו.
לא פגעתי באיכות השירות ולא פיטרתי אנשי ייצור, רק כדי לחתוך הוצאות ולהביא יותר רווח לבעלים.
נכנסתי לעימותים לא פעם ולא פעמיים עם המנהלים והבעלים שלי ,אשר שכחו מי באמת הלקוחות של כל אחד מאיתנו ומי מביא לנו את הפרנסה.
המנהלים והבעלים התאהבו כל כך בדוחות ובכסף-עד ששכחו את הלקוחות –אשר קונים , ואת העובדים- האנשים שמשרתים אותם, כדי שימשיכו לקנות.
מאחר ובעלי המאה הינם בעלי הדעה ולפיכך, נאלצתי לפרוש לא מעט פעמים כתוצאה מכך שלא הייתי מוכן למכור את ה"אני מאמין "שלי.
חלק מהמעסיקים ביקשו ממני לחזור לאחר שהבינו את טעותם וחלק לא.
לא קל לעמוד על העקרונות האלה ובמיוחד כשאתה הבעלים ויש לך הוצאות משרד ושכר עובדים ולא תמיד מנהל הבנק נחמד אלייך.
יש משמעות עסקית לעיסוק בתיק לקוח במשך שנה במקום לסיימו בתוך חודשיים שלושה. יש מחיר להותרת תיק פתוח ולהתמקח ולהתעקש עם חברת הביטוח.
כאשר עופרה הציגה בפני את סגנון עבודתך, התרשמתי כי אתה (כמוני..) מסוג האנשים שלא ישכחו מי מפרנס אותך ולמי אתה מחוייב.
לפיכך הזמנתי ממך את השרות המקיף ביותר לתכולה המקיפה ביותר (כפי שאני נהגתי למכור ..) אני יכול לאמר בלב שלם כי אתה לא מוותר על ה"אני מאמין " של "מכסימום שרות" ואתה בוודאי ישן טוב עם המצפון שלך .
זה היתרון בלהיות בעלים של חברה ולהכתיב את הסטנדרטים.
אין לי מושג כיצד אתה מפרנס את עצמך ואת עובדיך, אך לאור הדרך בה אתה עובד ומפעיל את המשרד ולאור התרשמותי מעמידתך האיתנה והייצוג התקיף ובעיקר לאור תוצאות הבדיקה, נראה לי השרות שאתה מציע הינו" MUST "לכל אחד.
כל מי שיש בידיו ביטוח לפנסיה מסוג כולשהו,חייב לבדוק את ערכי הפדיון של הפנסיה שלו.
תודה
(השם שמור במערכת פוליסי צ'ק)
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.