לא קיבלתם את הכסף המגיע לכם ופניתם לחברת הביטוח? חלף זמן ולא קיבלתם תשובה / קיבלתם תשובה חלקית / קיבלתם תשובה שאינה מובנת לכם?
פוליסי צ'ק בשבילכם עם שירות חדש: בחינת פניות שהוגשו לחברות הביטוח כולל ניסוח מקצועי מחדש של הפניה ומעקב עד לקבלת תשובה עניינית.
מרגישים שמורחים אתכם, עונים על משהו אחר ולא על מה ששאלתם, מתחמקים מתשובה, עונים בשפה משפטית, חוזרים על דברים שוב ושוב, מסרבים למסור מסמכים ועוד. אנו נדאג שתועבר פניה מקצועית, עניינית ובהירה ונעקוב ונתזכר עד שאתם תקבלו תשובות ואם לא נפנה שוב ...
פוליסי צ'ק בעלת ניסיון של עשרות שנים בהגשת תלונות לחברות הביטוח ובהעדר תשובה גם למפקח על הביטוח.
פוליסי צ'ק מטפלת בהשבת כספים למבוטחים כתוצאה מטעויות של חברות הביטוח. כחלק מעבודתנו השוטפת אנו מנסחים פניות לחברות הביטוח ויש לנו את הידע והניסיון כיצד לעשות זאת באופן יעיל ואפקטיבי. כתוצאה מחידוד הפניה שלכם לחברת הביטוח כך שתכלול תיאור נכון של הסוגיה ושאלת השאלות הנכונות מבחינה מקצועית אנו נוכל לקצר את תהליך קבלת התשובות. כמובן שנוכל גם לבדוק האם התשובות המתקבלות נכונות, אנו נדאג לשאלת השאלות הנכונות וקבלת התשובות הנכונות !
The better the question - The better the answer
השירות כרוך בתשלום בהתאם להיקף העבודה. פנה אלינו דרך "צור קשר" ונשמח לעזור.
